De vizitat: barajul de la Tarnița Psihotrauma.ro devine ISTT.ro Webstockro la a zecea ediție Fenomenul BizSMSCamp Să fie #kebunie! Swimathon 2017, ediția a 5-a Biz SMS Camp, la a 13 ediție Un altfel de concept de educație creativă O călătorie de poveste 3 momente, #FITS2017 Cea de a șasea ediție a Balului Britanic, la final Record de vânzări pentru #FITS2017 Opera Comica pentru Copii, Jo, Drum Cafe și Cvartetul Anima – printre vedetele Balului Britanic de la București! WISE TRUMPETS: HARRY POTTER ȘI PIATRA FILOZOFALĂ™ – ÎN CONCERT! Secretul tău? Primul musical al trupei Vunk! Balul Britanic, ediția a VI-a, la începutul lunii iunie! Laureaţii galei de excelenţă Valori de România 2017 Are you checking your mobile activity? Cyber criminals do. Cum am ajuns să fac freelancing Prima expoziție interactivă de tablouri 3D din România Cu inima la teatru Voi avea pisic, ce să fac cu el? Când ai trimis ultima oară o carte poștală? PR Forum 2017 8 bariere care stau în calea dezvoltării angajaților Marketing și neuromarketing Cât de util(izat) este LinkedIn în România? Despre influencerii de (pe) Facebook Dr. Laura Markham, pe 13 mai, la București Pisici, pisicari și samsari Social media, cartofi prăjiți și mărțișoare Când bloggerii întreabă, avocații răspund Am întrebat 100 de români… Testimonial: Social Media Snow Camp 2016 Profiling pe Facebook  PR & WEB, ediția 2016 15 ani de business Du-mă mai departe! Webstock 2016, 30 septembrie De ce merg la Webstock și anul acesta Cea mai mare competiție de strângere de fonduri prin înot din Capitală Mindfulness la masă Lin store natural artizanal O definiție, un studiu, un carcinom Fenomenul pediculozei și percepțiile din jurul lui Fashion, premii și trenduri Digital Divas 2016 Laureaţii galei de excelenţă Valori de România Recomandare de timp frumos Profesioniști în marketing Cum a fost la Biz Innovation Forum Bucharest Street Festival Biz Innovation Forum 2016 AND Antreprenor, ediția a doua V for Vintage, ediția a 16-a România zâmbește în continuare Despre Alchimie, cu Marius Matache Se caută superscrieri! Școala Flanco, martie 2016 Eat On. Play On! Casa Eliad #colectiv Leadership in communication Înainte de primul interviu Artă și design Anniversaire la Galeria Galateca

Cât de util(izat) este LinkedIn în România?

About

Un articol pe care voiam să-l scriu de ceva vreme, nu (doar) că-mi place să fiu contra curentului (acela care vorbește tare despre inutilitatea LinkedIn în România), ci pentru că realmente cred că, vorba cântecului, unii nu-nțeleg. De ce cârcotesc fără să cunoască, asta e altă problemă pe care nu o pot înțelege. M-am hotărât să scriu totuși, o dată cu schimbarea la față a acestei rețeli de socializare.

Am cont pe LinkedIn de peste 10 ani. În ultimii 3 ani l-am folosit destul de des, utilizând atât profilul personal (pentru diverse updates sau pentru trimitere aplicații la joburi într-o vreme), cât și pentru administrarea paginilor de companie. Am folosit inclusiv Advertising via LinkedIn care, culmea, chiar funcționează – algoritmul e similar ca la Facebook, a propos, doar că pentru un minim de rezultate trebuie să investești o sumă ușor mai mare decât în cazul facebook.

L-am găsit foarte util în toate cazurile de mai sus. Adevărat, e de nișă. Nu oricine este pe LinkedIn și nici nu trebuie. Adevărat, nu-l poți compara cu Facebook, așa cum nu poți compara mere cu pere. Dar pe bucata lui, își face treaba, atâta cât înțeleg românii importanța resurselor umane, a training-urilor sau a informațiilor de acest tip în România, toate prezente mai ales pe LinkedIn. Au încă probleme pe zona de client service (sau aveau, acum 5 luni când am apelat ultima oară la ei). Au încă probleme în a lega contul personal de o pagina de companie sau în a face ușor procesul de deschidere a unei pagini de companie. Dar sper să se rezolve curând. Altfel, nu în ultimul rând, e foarte util pentru informare, frați buni. Despre cursuri, despre aplicații, despre diverse webminarii și resurse, le găsiți pe toate aproape gratuit. Și da, noua interfață e utilă. E prietenoasă. E structurată. E ușor de folosit. E atrăgătoare. Îi avantajează, felicitări! Și nu, nu e Facebook.

Închei reiterând: doar pentru că în România, comparativ cu alte țări, această rețea este extrem de puțin utilizată sau doar pentru că unii utilizatori de Facebook (!!) nu înțeleg pur și simplu despre ce e vorba, nu înseamnă că nu este util și nici că nu este folosit. Repet, nu poți compara mere cu pere.

Aveți aici și câteva date relativ recente despre numărul utilizatorilor LinkedIn în România (2 milioane), o data cu achiziția acestei rețele de către Microsoft. Și încă un articol interesant despre legătura dintre LinkedIn și branduri aici.

Sursa foto.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

©2016, Luminița Malanca