Pe scurt: se întâmplă din nou Webstock, ediția 2017, cea de a zecea, pe 29 septembrie. Am multe amintiri legate de acest eveniment și multe lecții învățate. Mă bucur că e în continuare nu doar pe agenda evenimentelor de profil, ci aș spune chiar în top, mă bucur să văd an de an noutăți în programul evenimentului și, mai ales, să revăd oameni faini, e unul din puținele evenimente care reușește să adune în același loc foarte mulți specialiști din zona de online.
Webstockro adună comunitatea pasionaților de online și aduce în prim-plan cele mai noi tendințe din social media. Ai ocazia să cunoști oameni noi sau să-i revezi pe cei vechi (am mai spus-o de câteva ori, partea de networking este extrem de importantă), dar mai mult decât atât, ai ocazia să-ți spui părerea cu privire la ce e cu adevărat important în zona de social media. Ai ocazia să te arăți lumii sau să-i arăți ei pe cei care merită, prin intermediul Webstock Awards.
Structura evenimentului
- Conferințe și micro-conferințe – specialiști din mediul online, studii de caz, subiecte de actualitate, trenduri, prezentări, discuții aplicate, de la unii dintre cei mai tari lideri de opinie din industrie, clienți, agenții, bloggeri deopotrivă.
- Premiile Webstock – ocazia de a oferi recunoaștere unora dintre cele mai inedite și creative proiecte din mediul online, lansate în ultimul an în România. Știu foarte mulți oameni care au devenit cunoscuți în urma unui premiu în cadrul acestei competiții. Apropos de care, se pot înscrie proiecte până pe 8 septembrie, urmând ca pe 12 septembrie să aflăm deja nominalizările. Propunerile de proiecte sunt gratuite și pot fi anunțate de orice persoană (autor sau utilizator), prin completarea online a formularului disponibil. Mai apoi, nominalizarea este făcută de organizator pe baza propunerilor primite, numai dacă acestea se încadrează în categorie și respectă cerințele. Un proiect poate fi propus la o singură categorie din concurs. Mai multe detalii aici.
Adevărat vă spun, sala mare de la Marriott va fi plină ochi și nu sunt multe evenimentele care pot să o umple. Așadar, rezervă-ți un loc din timp și nu uita să dai o șansă industriei de online din România și să înscrii sau să nominalizezi un proiect!