Studio fără frontiere la Paris Suferințele și rănile psihice nu au vârstă Top PR România 2017 Profită de bilete la preț redus pentru CiNPT! 5 lucruri cu care am plecat de la Webstock 2017 Sfaturi de siguranță de la PEGAS DogFest, cel mai așteptat eveniment dedicat câinilor Fii Bine cu Tine ÎN CUPLU! Unde se duc jucăriile când se duc? Start înscrieri pentru Conferința Internațională de Psihotraumatologie! Webstock Awards: propune personalitatea online a anului 2017! De vizitat: Cabana Moților de la Mărișel De vizitat: Cetatea Rupea De vizitat: barajul de la Tarnița Psihotrauma.ro devine ISTT.ro Webstockro la a zecea ediție Fenomenul BizSMSCamp Să fie #kebunie! Swimathon 2017, ediția a 5-a Biz SMS Camp, la a 13 ediție Un altfel de concept de educație creativă O călătorie de poveste 3 momente, #FITS2017 Cea de a șasea ediție a Balului Britanic, la final Record de vânzări pentru #FITS2017 Opera Comica pentru Copii, Jo, Drum Cafe și Cvartetul Anima – printre vedetele Balului Britanic de la București! WISE TRUMPETS: HARRY POTTER ȘI PIATRA FILOZOFALĂ™ – ÎN CONCERT! Secretul tău? Primul musical al trupei Vunk! Balul Britanic, ediția a VI-a, la începutul lunii iunie! Laureaţii galei de excelenţă Valori de România 2017 Are you checking your mobile activity? Cyber criminals do. Cum am ajuns să fac freelancing Prima expoziție interactivă de tablouri 3D din România Cu inima la teatru Voi avea pisic, ce să fac cu el? Când ai trimis ultima oară o carte poștală? PR Forum 2017 8 bariere care stau în calea dezvoltării angajaților Marketing și neuromarketing Cât de util(izat) este LinkedIn în România? Despre influencerii de (pe) Facebook Dr. Laura Markham, pe 13 mai, la București Pisici, pisicari și samsari Social media, cartofi prăjiți și mărțișoare Când bloggerii întreabă, avocații răspund Am întrebat 100 de români… Testimonial: Social Media Snow Camp 2016 Profiling pe Facebook  PR & WEB, ediția 2016 15 ani de business Du-mă mai departe! Webstock 2016, 30 septembrie De ce merg la Webstock și anul acesta Cea mai mare competiție de strângere de fonduri prin înot din Capitală Mindfulness la masă Lin store natural artizanal O definiție, un studiu, un carcinom Fenomenul pediculozei și percepțiile din jurul lui Fashion, premii și trenduri Digital Divas 2016 Laureaţii galei de excelenţă Valori de România Recomandare de timp frumos Profesioniști în marketing Cum a fost la Biz Innovation Forum Bucharest Street Festival Biz Innovation Forum 2016 AND Antreprenor, ediția a doua V for Vintage, ediția a 16-a România zâmbește în continuare Despre Alchimie, cu Marius Matache Se caută superscrieri! Școala Flanco, martie 2016 Eat On. Play On! Casa Eliad #colectiv Leadership in communication Înainte de primul interviu Artă și design Anniversaire la Galeria Galateca

Profesioniști în marketing

About

Recent am mers la două dintre cursurile Institutului de Marketing din București: Marketing prin Facebook și Digital Gateway. Am plecat cu așteptări destul de joase, cum fac de obicei, și m-am bucurat ca la final să fiu suprinsă plăcut: din punct de vedere informație, din punct de vedere calitate a ei, din punct de vedere susținere, din punct de vedere organizare.

Cursuri

Marketing prin Facebook, un curs de 4 zile a câte aproximativ 3 ore fiecare, curs practic dedicat utilizării inteligente a instrumentelor Facebook în cadrul strategiilor de marketing, unde am avut plăcerea de a-i cunoaște și pe cei de la Think Digital, printre altele. Digital Gateway este un curs introductiv în marketing digital care oferă participanților noțiuni și instrumente de bază referitoare la înțelegerea mediilor digitale, planificarea campaniilor digitale, comportamentul consumatorului în mediul digital, dezvoltarea tehnologiei digitale, mixul de marketing digital, monitorizarea și măsurarea campaniilor digitale.

Cele două cursuri de mai sus sunt de scurtă durată. Există însă și alte opțiuni, cu o investiție poate ușor mai mare, dar care merită, din punctul meu de vedere. Detalii despre alte cursuri aici.

Mai jos, Oana Sav, unul dintre cei mai pricepuți traineri din câți am cunoscut. 🙂

oana sav

Despre Institutul de Marketing

Chartered Institute of Marketing (CIM) este cea mai mare instituție a profesioniștilor de marketing din lume. Calificările profesionale CIM sunt programe de pregătire în marketing cu recunoaștere internațională. Chartered Institute of Marketing (CIM) joacă un rol cheie în formarea, dezvoltarea și reprezentarea profesiei de marketer.

Chartered Institute of Marketing (CIM) este liderul internațional al comunității profesioniștilor de marketing  cu 45000 de membri în întreaga lume. Cu peste o sută de ani de existență, CIM definește standardele industriei de marketer în Marea Britanie și s-a impus ca lider în definirea și implementarea bunelor practici de marketing în întreaga lume. Institutul există pentru a dezvolta profesia de marketer, pentru a întreține standardele profesionale și pentru a îmbunătăți permanent competențele marketerilor, permițându-le să obțină rezultate excepționale pentru organizațiile la care lucrează.

Chartered Institute of Marketing (CIM) este recunoscut de guvernul britanic, dar și de profesioniștii din întreaga lume ca fiind autoritatea competentă în domeniul marketingului care stabilește standardele în această industrie și prima sursă pentru informații și training de specialitate.

Institutul de Marketing si More Marketing Solutions reprezintă Oxford College of Marketing în România și pot oferi astfel sprijin tututor marketerilor interesați să-și crească performanța profesională prin calificări CIM (Chartered Institute of Marketing).

Și dacă nu e deja evident, vă recomand cu căldură. 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

©2016, Luminița Malanca