O nouă „Șansă la Viitor” Future of media 2017 5 zile maraton: Zilele Biz Tu cât de des îți duci pisica la doctor? Studio fără frontiere la Paris Suferințele și rănile psihice nu au vârstă Top PR România 2017 Profită de bilete la preț redus pentru CiNPT! 5 lucruri cu care am plecat de la Webstock 2017 Sfaturi de siguranță de la PEGAS DogFest, cel mai așteptat eveniment dedicat câinilor Fii Bine cu Tine ÎN CUPLU! Unde se duc jucăriile când se duc? Start înscrieri pentru Conferința Internațională de Psihotraumatologie! Webstock Awards: propune personalitatea online a anului 2017! De vizitat: Cabana Moților de la Mărișel De vizitat: Cetatea Rupea De vizitat: barajul de la Tarnița Psihotrauma.ro devine ISTT.ro Webstockro la a zecea ediție Fenomenul BizSMSCamp Să fie #kebunie! Swimathon 2017, ediția a 5-a Biz SMS Camp, la a 13 ediție Un altfel de concept de educație creativă O călătorie de poveste 3 momente, #FITS2017 Cea de a șasea ediție a Balului Britanic, la final Record de vânzări pentru #FITS2017 Opera Comica pentru Copii, Jo, Drum Cafe și Cvartetul Anima – printre vedetele Balului Britanic de la București! WISE TRUMPETS: HARRY POTTER ȘI PIATRA FILOZOFALĂ™ – ÎN CONCERT! Secretul tău? Primul musical al trupei Vunk! Balul Britanic, ediția a VI-a, la începutul lunii iunie! Laureaţii galei de excelenţă Valori de România 2017 Are you checking your mobile activity? Cyber criminals do. Cum am ajuns să fac freelancing Prima expoziție interactivă de tablouri 3D din România Cu inima la teatru Voi avea pisic, ce să fac cu el? Când ai trimis ultima oară o carte poștală? PR Forum 2017 8 bariere care stau în calea dezvoltării angajaților Marketing și neuromarketing Cât de util(izat) este LinkedIn în România? Despre influencerii de (pe) Facebook Dr. Laura Markham, pe 13 mai, la București Pisici, pisicari și samsari Social media, cartofi prăjiți și mărțișoare Când bloggerii întreabă, avocații răspund Am întrebat 100 de români… Testimonial: Social Media Snow Camp 2016 Profiling pe Facebook  PR & WEB, ediția 2016 15 ani de business Du-mă mai departe! Webstock 2016, 30 septembrie De ce merg la Webstock și anul acesta Cea mai mare competiție de strângere de fonduri prin înot din Capitală Mindfulness la masă Lin store natural artizanal O definiție, un studiu, un carcinom Fenomenul pediculozei și percepțiile din jurul lui Fashion, premii și trenduri Digital Divas 2016 Laureaţii galei de excelenţă Valori de România Recomandare de timp frumos Profesioniști în marketing Cum a fost la Biz Innovation Forum Bucharest Street Festival Biz Innovation Forum 2016 AND Antreprenor, ediția a doua V for Vintage, ediția a 16-a România zâmbește în continuare Despre Alchimie, cu Marius Matache Se caută superscrieri! Școala Flanco, martie 2016 Eat On. Play On! Casa Eliad #colectiv Leadership in communication Înainte de primul interviu Artă și design Anniversaire la Galeria Galateca

România zâmbește în continuare

About

Cu ocazia zilei Mondiale a Sănătății Orale (20 martie), GSK Consumer Healthcare lansează cea de a 5-a ediție a campaniei Zâmbește Romania. După cum poate știți deja, campania (susținută de brandurile Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® și Corega®) are ca obiectiv oferirea de soluții și programe educaționale în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul populației din România.

O campanie binevenită, pentru că 72% dintre români au probleme dentare, conform unui studiu comandat de GSK Consumer Healtcare și realizat de IPSOS anul acesta. Studiul arată totuși îmbunătățiri substanțiale față de 2012, anul lansării campaniei Zâmbește România, când 80% dintre respondenți au declarat că au astfel de probleme. Dacă în 2012 unul din șapte consumatori avea carii, astăzi numai unul din cinci mai are această problemă.

În această perioadă, consumul de pastă de dinți3 a crescut de la 1 tub pe an de persoană în 2012, la 1,5 tuburi de persoană în 2015 (unitățile vândute măsurate în bucăți au crescut cu 5%, iar unitățile vândute măsurate în litri au crescut cu 9%, consumatorii fiind orientați mai degrabă spre achiziționarea unei cantități mai mari de pastă de dinți).

Pe de altă parte, însă, tendințele încurajatoare menționate mai sus sunt contrabalansate de o tendință crescătoare de evitare a vizitelor la medicul dentist – numărul românilor care nu au fost la dentist în ultimul an a crescut de la 49% în 2012 la 54% în 2016, și tot cu cinci puncte procentuale a crescut și numărul celor care ajung la medicul dentist numai când au probleme. Acest lucru semnalează o atenție scăzută a oamenilor pentru comportamentul preventiv în sănătate, medicii dentiști recomandând controale stomatologice regulate în fiecare an. Numărul persoanelor care amână tratamentul stomatologic din motive financiare a scăzut în 2016 cu zece puncte procentuale, la 54%, comparativ cu 64% în anul 2012. (Conform studiu IPSOS, Îngrijirea orală, utilizare și atitudini; 2016; în România – aplicat pe un eșantion de 500 de persoane, bărbați și femei, 18-65 de ani, urban – reprezentativitate națională la nivel urban)

„Suntem mândri să lansăm campania Zâmbește România pentru al V-lea an consecutiv, construind pe bazele solide ale activităților din ultimii ani”, a declarat Helen Tomlinson, General Manager GSK Consumer Healthcare, România și Balcani. „Studiile arată că eforturile noastre de a le reaminti oamenilor că igiena orală este importantă pentru sănătatea lor au avut efect, cu atât mai mult cu cât oamenii își schimbă obiceiurile zilnice foarte greu. Acest lucru ne încurajează să continuăm investiția în programe de educare, precum și să oferim soluții variate pentru consumatorii români care să îi ajute în îmbunătățirea calității vieții.”

Zambeste Romania 1

În cadrul campaniei din 2016, Căpitanul Aquafresh, personajul principal, va recruta 50.000 de agenți 00Carii – consumatori de toate vârstele care își propun să urmeze cei trei pași ai îngrijirii orale:

  • Se spală pe dinți de două ori pe zi
  • Merg la medicul dentist în mod regulat
  • Adoptă o dietă sănătoasă și echilibrată

Impactul a patru ani de activități educaționale dedicate și expuneri la mesaje privind importanța sănătății orale este analizat prin prisma rezultatelor unor studii comparative despre starea sănătății orale a românilor, precum și din datele privind evoluția categoriei de produse de îngrijire orală.

cover

Zâmbește Romania 2016, acțiuni

  • Copiii și fanii benzilor desenate vor afla mai multe despre importanța igienei orale cu ajutorul revistei „Căpitanul Aquafresh și Agenții 00Carii în misiunea Zâmbește România”, care va urmări aventurile acestora pe parcursul a 3 episoade. Copiii vor putea descărca fiecare nou episod de pe site-ul campaniei www.zambesteromania.ro pentru a avea o colecție completă. Stay tunned! J
  • Programul educațional în școli prin care alți 10.000 copii vor fi informați cu privire la bunele practici în îngrijirea orală și comportamentul preventiv în sănătate.
  • Caravana Zâmbește România se va desfășura, în mai multe orașe din țară, aducându-le oamenilor programul „Rabla pentru periuța ta” și oferindu-le posibilitatea de a-și înlocui periuțele uzate în cadrul programului, dar și informații utile și personalizate pe afecțiuni specifice de igienă orală. O soluție integrată, creată ca răspuns la nevoile consumatorilor, așa cum le-am observat de-a lungul anilor.
  • Parteneriatul cu Salvați Copiii va continua și anul acesta, astfel că GSK Consumer Healthcare va dona 1% din vânzarea produselor de igienă orală Aquafresh®, Sensodyne® și parodontax® din luna iunie 2016 către organizație. Fondurile obținute astfel vor fi folosite pentru efectuarea unor tratamente stomatologice pentru copii din familii sărace, din comunități dezavantajate ale României.
  • Peste 1.500 de medici dentiști oferă și anul acesta consultații stomatologice și detartraje gratuite în cabinete stomatologice din întreaga țară. Oricine își poate efectua o programare într-unul dintre aceste cabinete, pe site-ul zambesteromania.ro

Comunicat de presă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

©2016, Luminița Malanca