Pentru cei care nu au aflat încă, Webstock 2016 va avea loc pe 30 septembrie 2016, La Marriot. Voi fi blogger acreditat și anul acesta. Evenimentul este la cea de a 9-a ediție, și cred că le-am ratat doar pe primele 4. Vă întrebați, poate, de ce merg în continuare la o nouă ediție și ce mai poate fi nou, de fapt, după 9 ani. Ei bine, voi relua mai jos motivele pentru care merg la evenimente, în general, precum și ce cred eu că are aparte Webstock:
- Networking. Care termen nu cred că mai are nevoie de nicio explicație. Adaug doar că Webstock este un eveniment la care ajung an de an aproximativ 500 de oameni, din toate mediile posibile, ba chiar și din alte orașe. 30% dintre ei îmi sunt cunoscuți. Aici putem începe și o discuție despre promovare, din care nu vreau să fac un punct separat, căci nu e neapărat cazul meu. Altfel, Webstock sau evenimentele de profil sunt o rampă de lansare pentru mulți, foarte mulți bloggeri.
- Industrie. Și aici nu mă refer la networking, ci la domeniu în sine, la cel de social media, mai exact. Lucrez în domeniul comunicării de vreo 12 ani deja și, inevitabil, în social media, de cel puțin 6 ani, întrucât e o prostie să crezică le separi pe cele două. Webstock este genul de eveniment care vine an de an cu ceva nou în domeniu. Și întrucât cred că nu te poți opri vreodată din învățat, iată, merg la Webstock ca să învăț ceva și anul acesta.
- Proiecte. Cele mai faine proiecte le-am văzut la Webstock. Mai mult, am ocazia să-mi susțin prietenii, cunoscuții, să aflu ce e nou în diverse domenii, spuneți-mi voi de ce aș rata asta.
- Speakeri. Pentru că, nu o dată, la Webstock ai ocazia să întâlnești speakeri străini. Care, credeți-mă pe cuvânt, vorbesc o altă limbă decât a noastră, din toate punctele de vedere.
- Organizare. Care este, aproape de fiecare dată, impecabilă, ceea ce nu e chiar puțin pentru un eveniment mare. Și da, recunosc, îmi place să observ lucrurile și de cealaltă parte a baricadei. Dacă ani de zile am organizat evenimente, măcar de câteva ori pe an simt că e bine să-i las pe alții să facă asta iar eu să observ.
Iată cel puțin 5 motive. Sigur că mai sunt și altele, dar mi-ar plăcea să le descoperiți și singuri. Înscrierile se fac direct pe site, aici: http://www.2016.webstock.ro/inregistrare.php#top
Despre Webstock
Că este cel mai mare eveniment de social media din România, asta sper că știți deja. Evenimentul este organizat de Evensys în parteneriat cu Vodafone, pentru cel de-al nouălea an la rând. Acest eveniment de o zi va include Conferințele Webstock și Premiile Webstock. Conferințele Webstock vor cuprinde întâlniri interactive despre cele mai noi tendințe în social media, bune practici, comunicare și promovare, aducând în prim-plan ultimele tehnologii și aplicații din domeniu. Premiile Webstock se vor acorda celor mai creative și inedite proiecte și campanii din social media, produse în România în ultimul an.