De vizitat: Cetatea Rupea De vizitat: barajul de la Tarnița Psihotrauma.ro devine ISTT.ro Webstockro la a zecea ediție Fenomenul BizSMSCamp Să fie #kebunie! Swimathon 2017, ediția a 5-a Biz SMS Camp, la a 13 ediție Un altfel de concept de educație creativă O călătorie de poveste 3 momente, #FITS2017 Cea de a șasea ediție a Balului Britanic, la final Record de vânzări pentru #FITS2017 Opera Comica pentru Copii, Jo, Drum Cafe și Cvartetul Anima – printre vedetele Balului Britanic de la București! WISE TRUMPETS: HARRY POTTER ȘI PIATRA FILOZOFALĂ™ – ÎN CONCERT! Secretul tău? Primul musical al trupei Vunk! Balul Britanic, ediția a VI-a, la începutul lunii iunie! Laureaţii galei de excelenţă Valori de România 2017 Are you checking your mobile activity? Cyber criminals do. Cum am ajuns să fac freelancing Prima expoziție interactivă de tablouri 3D din România Cu inima la teatru Voi avea pisic, ce să fac cu el? Când ai trimis ultima oară o carte poștală? PR Forum 2017 8 bariere care stau în calea dezvoltării angajaților Marketing și neuromarketing Cât de util(izat) este LinkedIn în România? Despre influencerii de (pe) Facebook Dr. Laura Markham, pe 13 mai, la București Pisici, pisicari și samsari Social media, cartofi prăjiți și mărțișoare Când bloggerii întreabă, avocații răspund Am întrebat 100 de români… Testimonial: Social Media Snow Camp 2016 Profiling pe Facebook  PR & WEB, ediția 2016 15 ani de business Du-mă mai departe! Webstock 2016, 30 septembrie De ce merg la Webstock și anul acesta Cea mai mare competiție de strângere de fonduri prin înot din Capitală Mindfulness la masă Lin store natural artizanal O definiție, un studiu, un carcinom Fenomenul pediculozei și percepțiile din jurul lui Fashion, premii și trenduri Digital Divas 2016 Laureaţii galei de excelenţă Valori de România Recomandare de timp frumos Profesioniști în marketing Cum a fost la Biz Innovation Forum Bucharest Street Festival Biz Innovation Forum 2016 AND Antreprenor, ediția a doua V for Vintage, ediția a 16-a România zâmbește în continuare Despre Alchimie, cu Marius Matache Se caută superscrieri! Școala Flanco, martie 2016 Eat On. Play On! Casa Eliad #colectiv Leadership in communication Înainte de primul interviu Artă și design Anniversaire la Galeria Galateca

De ce merg la Webstock și anul acesta

About

Pentru cei care nu au aflat încă, Webstock 2016 va avea loc pe 30 septembrie 2016, La Marriot. Voi fi blogger acreditat și anul acesta. Evenimentul este la cea de a 9-a ediție, și cred că le-am ratat doar pe primele 4. Vă întrebați, poate, de ce merg în continuare la o nouă ediție și ce mai poate fi nou, de fapt, după 9 ani. Ei bine, voi relua mai jos motivele pentru care merg la evenimente, în general, precum și ce cred eu că are aparte Webstock:

  1. Networking. Care termen nu cred că mai are nevoie de nicio explicație. Adaug doar că Webstock este un eveniment la care ajung an de an aproximativ 500 de oameni, din toate mediile posibile, ba chiar și din alte orașe. 30% dintre ei îmi sunt cunoscuți. Aici putem începe și o discuție despre promovare, din care nu vreau să fac un punct separat, căci nu e neapărat cazul meu. Altfel, Webstock sau evenimentele de profil sunt o rampă de lansare pentru mulți, foarte mulți bloggeri.
  2. Industrie. Și aici nu mă refer la networking, ci la domeniu în sine, la cel de social media, mai exact. Lucrez în domeniul comunicării de vreo 12 ani deja și, inevitabil, în social media, de cel puțin 6 ani, întrucât e o prostie să crezică le separi pe cele două. Webstock este genul de eveniment care vine an de an cu ceva nou în domeniu. Și întrucât cred că nu te poți opri vreodată din învățat, iată, merg la Webstock ca să învăț ceva și anul acesta.
  3. Proiecte. Cele mai faine proiecte le-am văzut la Webstock. Mai mult, am ocazia să-mi susțin prietenii, cunoscuții, să aflu ce e nou în diverse domenii, spuneți-mi voi de ce aș rata asta.
  4. Speakeri. Pentru că, nu o dată, la Webstock ai ocazia să întâlnești speakeri străini. Care, credeți-mă pe cuvânt, vorbesc o altă limbă decât a noastră, din toate punctele de vedere.
  5. Organizare. Care este, aproape de fiecare dată, impecabilă, ceea ce nu e chiar puțin pentru un eveniment mare. Și da, recunosc, îmi place să observ lucrurile și de cealaltă parte a baricadei. Dacă ani de zile am organizat evenimente, măcar de câteva ori pe an simt că e bine să-i las pe alții să facă asta iar eu să observ.

Iată cel puțin 5 motive. Sigur că mai sunt și altele, dar mi-ar plăcea să le descoperiți și singuri. Înscrierile se fac direct pe site, aici: http://www.2016.webstock.ro/inregistrare.php#top

Despre Webstock

Că este cel mai mare eveniment de social media din România, asta sper că știți deja. Evenimentul este organizat de Evensys în parteneriat cu Vodafone, pentru cel de-al nouălea an la rând. Acest eveniment de o zi va include Conferințele Webstock și Premiile Webstock. Conferințele Webstock vor cuprinde întâlniri interactive despre cele mai noi tendințe în social media, bune practici, comunicare și promovare, aducând în prim-plan ultimele tehnologii și aplicații din domeniu. Premiile Webstock se vor acorda celor mai creative și inedite proiecte și campanii din social media, produse în România în ultimul an.

webstock

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

©2016, Luminița Malanca