O nouă „Șansă la Viitor” Future of media 2017 5 zile maraton: Zilele Biz Tu cât de des îți duci pisica la doctor? Studio fără frontiere la Paris Suferințele și rănile psihice nu au vârstă Top PR România 2017 Profită de bilete la preț redus pentru CiNPT! 5 lucruri cu care am plecat de la Webstock 2017 Sfaturi de siguranță de la PEGAS DogFest, cel mai așteptat eveniment dedicat câinilor Fii Bine cu Tine ÎN CUPLU! Unde se duc jucăriile când se duc? Start înscrieri pentru Conferința Internațională de Psihotraumatologie! Webstock Awards: propune personalitatea online a anului 2017! De vizitat: Cabana Moților de la Mărișel De vizitat: Cetatea Rupea De vizitat: barajul de la Tarnița Psihotrauma.ro devine ISTT.ro Webstockro la a zecea ediție Fenomenul BizSMSCamp Să fie #kebunie! Swimathon 2017, ediția a 5-a Biz SMS Camp, la a 13 ediție Un altfel de concept de educație creativă O călătorie de poveste 3 momente, #FITS2017 Cea de a șasea ediție a Balului Britanic, la final Record de vânzări pentru #FITS2017 Opera Comica pentru Copii, Jo, Drum Cafe și Cvartetul Anima – printre vedetele Balului Britanic de la București! WISE TRUMPETS: HARRY POTTER ȘI PIATRA FILOZOFALĂ™ – ÎN CONCERT! Secretul tău? Primul musical al trupei Vunk! Balul Britanic, ediția a VI-a, la începutul lunii iunie! Laureaţii galei de excelenţă Valori de România 2017 Are you checking your mobile activity? Cyber criminals do. Cum am ajuns să fac freelancing Prima expoziție interactivă de tablouri 3D din România Cu inima la teatru Voi avea pisic, ce să fac cu el? Când ai trimis ultima oară o carte poștală? PR Forum 2017 8 bariere care stau în calea dezvoltării angajaților Marketing și neuromarketing Cât de util(izat) este LinkedIn în România? Despre influencerii de (pe) Facebook Dr. Laura Markham, pe 13 mai, la București Pisici, pisicari și samsari Social media, cartofi prăjiți și mărțișoare Când bloggerii întreabă, avocații răspund Am întrebat 100 de români… Testimonial: Social Media Snow Camp 2016 Profiling pe Facebook  PR & WEB, ediția 2016 15 ani de business Du-mă mai departe! Webstock 2016, 30 septembrie De ce merg la Webstock și anul acesta Cea mai mare competiție de strângere de fonduri prin înot din Capitală Mindfulness la masă Lin store natural artizanal O definiție, un studiu, un carcinom Fenomenul pediculozei și percepțiile din jurul lui Fashion, premii și trenduri Digital Divas 2016 Laureaţii galei de excelenţă Valori de România Recomandare de timp frumos Profesioniști în marketing Cum a fost la Biz Innovation Forum Bucharest Street Festival Biz Innovation Forum 2016 AND Antreprenor, ediția a doua V for Vintage, ediția a 16-a România zâmbește în continuare Despre Alchimie, cu Marius Matache Se caută superscrieri! Școala Flanco, martie 2016 Eat On. Play On! Casa Eliad #colectiv Leadership in communication Înainte de primul interviu Artă și design Anniversaire la Galeria Galateca

Despre influencerii de (pe) Facebook

About

În ton cu acest articol (sau nu), dar strict din perspectiva importanței pe care cu toții ar trebui să o acordăm Facebook-ului, astăzi scriu despre o categorie aparte: influencerii de facebook, acei oameni care nu au blog, nu sunt „publisheri”, nu sunt scriitori deveniți faimoși peste noapte. Ei doar scriu pe Facebook.

Influencerii de Facebook sunt oameni absolut normali care reușeșc să facă o postare virală în secunde. Oameni cu followers și peste 5000 de contacte în lista de prieteni oferită de Facebook.  Oameni cu relații virtuale, nu doar reale, dezvoltate sau nu în timp, oameni aparent comuni, dar nu banali, oameni necunoscuți (nevăzuți la televizor), oameni genuine, care dau peste cap algoritmul lui Mark și reușesc să crească organic. Oameni care recomandă și povestesc experiențe, in real time, experiențe cât se poate de reale, pe care alți oameni chiar îi urmează. Dacă i-ai vedea pe stradă nu i-ai recunoaște după un port sau chip anume, ai putea bănui pentru o clipă, poate, că nici nu au cont de Facebook. Este acel consumator de rând spre care brandurile deștepte ar trebui să-și îndrepte atenția. Nu mă consider unul dintre acești oameni nici pe departe, deși am avut reacții surprinzătoare (pentru mine) în urma unor postări pe Facebook, dar ȘTIU mulți astfel de oameni. Poate trebuie să fii un bun social media something ca să-i vezi. Trebuie să ai relații virtuale și mi-e teamă că brandurile nu știu să facă asta, nu toate, cel puțin, și desigur că mă refer la cele de pe plaiuri mioritice. Ceva ce ar trebui să aibă legătură cu reputația din online, dar mi-e teamă să văd acest cuvânt scris, dar’mite să-l rostesc cu voce tare.

Către ei cred eu, desigur IMHO, că ar trebui să-și îndrepte brand-urile atenția mai nou. Dar, hei, trăim în țara (lumea?) în care reputația nu se compară nicidecum cu ritmul de creștere al vânzărilor și, puțini, extrem de puțini, văd legătura dintre cele două. Nu mai bine facem o reclamă proastă și scumpă la TV?

PS: sunt companii (oameni?) pentru care încă Facebook nu are nici cea mai mică importanță. România, 2017.

Sursa foto.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

©2016, Luminița Malanca