Studio fără frontiere la Paris Suferințele și rănile psihice nu au vârstă Top PR România 2017 Profită de bilete la preț redus pentru CiNPT! 5 lucruri cu care am plecat de la Webstock 2017 Sfaturi de siguranță de la PEGAS DogFest, cel mai așteptat eveniment dedicat câinilor Fii Bine cu Tine ÎN CUPLU! Unde se duc jucăriile când se duc? Start înscrieri pentru Conferința Internațională de Psihotraumatologie! Webstock Awards: propune personalitatea online a anului 2017! De vizitat: Cabana Moților de la Mărișel De vizitat: Cetatea Rupea De vizitat: barajul de la Tarnița Psihotrauma.ro devine ISTT.ro Webstockro la a zecea ediție Fenomenul BizSMSCamp Să fie #kebunie! Swimathon 2017, ediția a 5-a Biz SMS Camp, la a 13 ediție Un altfel de concept de educație creativă O călătorie de poveste 3 momente, #FITS2017 Cea de a șasea ediție a Balului Britanic, la final Record de vânzări pentru #FITS2017 Opera Comica pentru Copii, Jo, Drum Cafe și Cvartetul Anima – printre vedetele Balului Britanic de la București! WISE TRUMPETS: HARRY POTTER ȘI PIATRA FILOZOFALĂ™ – ÎN CONCERT! Secretul tău? Primul musical al trupei Vunk! Balul Britanic, ediția a VI-a, la începutul lunii iunie! Laureaţii galei de excelenţă Valori de România 2017 Are you checking your mobile activity? Cyber criminals do. Cum am ajuns să fac freelancing Prima expoziție interactivă de tablouri 3D din România Cu inima la teatru Voi avea pisic, ce să fac cu el? Când ai trimis ultima oară o carte poștală? PR Forum 2017 8 bariere care stau în calea dezvoltării angajaților Marketing și neuromarketing Cât de util(izat) este LinkedIn în România? Despre influencerii de (pe) Facebook Dr. Laura Markham, pe 13 mai, la București Pisici, pisicari și samsari Social media, cartofi prăjiți și mărțișoare Când bloggerii întreabă, avocații răspund Am întrebat 100 de români… Testimonial: Social Media Snow Camp 2016 Profiling pe Facebook  PR & WEB, ediția 2016 15 ani de business Du-mă mai departe! Webstock 2016, 30 septembrie De ce merg la Webstock și anul acesta Cea mai mare competiție de strângere de fonduri prin înot din Capitală Mindfulness la masă Lin store natural artizanal O definiție, un studiu, un carcinom Fenomenul pediculozei și percepțiile din jurul lui Fashion, premii și trenduri Digital Divas 2016 Laureaţii galei de excelenţă Valori de România Recomandare de timp frumos Profesioniști în marketing Cum a fost la Biz Innovation Forum Bucharest Street Festival Biz Innovation Forum 2016 AND Antreprenor, ediția a doua V for Vintage, ediția a 16-a România zâmbește în continuare Despre Alchimie, cu Marius Matache Se caută superscrieri! Școala Flanco, martie 2016 Eat On. Play On! Casa Eliad #colectiv Leadership in communication Înainte de primul interviu Artă și design Anniversaire la Galeria Galateca

Marketing și neuromarketing

About

Pe Adrian Enache îl știu de pe vremea frumoasă a lui Infinit Solutions și desigur, de prin online, pe unde rezultatele acțiunilor sale vorbesc de el la tot pasul; de prin offline de asemenea, unde e iarăși menționat cu drag. Adrian Enache nu mai face parte din echipa Infinit Solutions, dar pune bazele unei noi agenții de digital și reinventează practic o echipă frumoasă, pe numele ei OmniPerform. Agenție de digital nou-nouță, să-i urăm mult succes, premisele sunt atât de bune, încât it is just a matter of time până să vedem și rezultatele bune și campaniile frumoase și, de ce nu, o schimbare în bine a pieței de profil. Vă recomand și vă rog să urmăriți și vă mai spun câte ceva despre planurile lor de viitor, atâta cât au lăsat să se vadă până acum, și despre ce e, de fapt, OmniPerform, căci e ceva, dar e altceva.

“Voi continua să investesc în digital şi în campanii conduse din mediul digital către offline. Efortul meu se va concentra exclusiv pe omnichannel. Prin OmniPerform generăm mesaje potrivite fiecărui utilizator în parte, cu focus pe creşterea calităţii şi relevanţei publicităţii către aceştia. Urmărim micşorarea, pe cât posibil, a retincenţei userului la campaniile publicitare”, declară Adrian Enache, fondator OmniPerform, pentru Business Magazin.

Despre OmniPerform

Folosind algoritmi sofisticați de neuromarketing, combinați cu tehnologii de ultimă generație, OmniPerform își propune să îmbunătățească performanțele comunicării cu clienții din diverse zone, prin omnichannel și nu numai. OmniPerform vorbește de e-commerce și rezultate, despre rate de conversie de succes (peste media pieței), care să ducă, desigur, spre o creștere de revenue și profit pentru orice business care devine client OmniPerform.

Servicii oferite de OmniPerform:

  • campanii de comunicare în mediul digital
  • campanii inbound şi outbound marketing
  • creşterea ratei de conversie
  • omnichannel şi e-commerce – consultanţă şi dezvoltare
  • campanii performance media şi ppc
  • media buying
  • planning and reporting
  • loyalty and CRM campaigns
  • digital asset development (de la websites până la campanii sau aplicaţii)
  • user experience, user interface şi webdesign.

Mai multe despre OmniPerform puteți citi aici și, nu în ultimul rând, pe pagina lor de Facebook.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

©2016, Luminița Malanca