Marketing și neuromarketing

Pe Adrian Enache îl știu de pe vremea frumoasă a lui Infinit Solutions și desigur, de prin online, pe unde rezultatele acțiunilor sale vorbesc de el la tot pasul; de prin offline de asemenea, unde e iarăși menționat cu drag. Adrian Enache nu mai face parte din echipa Infinit Solutions, dar pune bazele unei noi agenții de digital și reinventează practic o echipă frumoasă, pe numele ei OmniPerform. Agenție de digital nou-nouță, să-i urăm mult succes, premisele sunt atât de bune, încât it is just a matter of time până să vedem și rezultatele bune și campaniile frumoase și, de ce nu, o schimbare în bine a pieței de profil. Vă recomand și vă rog să urmăriți și vă mai spun câte ceva despre planurile lor de viitor, atâta cât au lăsat să se vadă până acum, și despre ce e, de fapt, OmniPerform, căci e ceva, dar e altceva.

“Voi continua să investesc în digital şi în campanii conduse din mediul digital către offline. Efortul meu se va concentra exclusiv pe omnichannel. Prin OmniPerform generăm mesaje potrivite fiecărui utilizator în parte, cu focus pe creşterea calităţii şi relevanţei publicităţii către aceştia. Urmărim micşorarea, pe cât posibil, a retincenţei userului la campaniile publicitare”, declară Adrian Enache, fondator OmniPerform, pentru Business Magazin.

Despre OmniPerform

Folosind algoritmi sofisticați de neuromarketing, combinați cu tehnologii de ultimă generație, OmniPerform își propune să îmbunătățească performanțele comunicării cu clienții din diverse zone, prin omnichannel și nu numai. OmniPerform vorbește de e-commerce și rezultate, despre rate de conversie de succes (peste media pieței), care să ducă, desigur, spre o creștere de revenue și profit pentru orice business care devine client OmniPerform.

Servicii oferite de OmniPerform:

  • campanii de comunicare în mediul digital
  • campanii inbound şi outbound marketing
  • creşterea ratei de conversie
  • omnichannel şi e-commerce – consultanţă şi dezvoltare
  • campanii performance media şi ppc
  • media buying
  • planning and reporting
  • loyalty and CRM campaigns
  • digital asset development (de la websites până la campanii sau aplicaţii)
  • user experience, user interface şi webdesign.

Mai multe despre OmniPerform puteți citi aici și, nu în ultimul rând, pe pagina lor de Facebook.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *